Nederland en België

-lexus-

Visions of Hell
#41
Oh dat is wel heel relaxed van je vader :D



Zou best wel chill zijn als mijn vader dat voor mij zou regelen. Helaas, ik ben er iets te oud voor om mijn vader dat te laten doen, en alles dat de moeite waard is vind over het algemeen toch in het buitenland plaats. Alhoewel, er is volgens mij iets in de buurt van Keulen, en dat is best dichtbij Maastricht. Maja, das van de zomer en is en festival enzo.
 

Lily

Dead is the new alive.
#42
[quote name=''[lexus'];76889']Oh dat is wel heel relaxed van je vader :D



Zou best wel chill zijn als mijn vader dat voor mij zou regelen. Helaas, ik ben er iets te oud voor om mijn vader dat te laten doen, en alles dat de moeite waard is vind over het algemeen toch in het buitenland plaats. Alhoewel, er is volgens mij iets in de buurt van Keulen, en dat is best dichtbij Maastricht. Maja, das van de zomer en is en festival enzo.[/QUOTE]





What are you talking about?! Lowlands, Pinkpop, Rockwerchter (alhoewel deze in Belgie is : D)



Maar de echte big ones are indeed abroad ;x
 

-lexus-

Visions of Hell
#43
Niet echt mijn soort muziek, en ik vind het zonde van het geld om te betalen voor een festival waar vervolgens niet mijn soort muziek wordt gespeeld. Ik zou natuurlijk wel naar de Summer of Darkness kunnen gaan, maar dit jaar hebben ze een zeer matige line up.



En geen geld voor. Ik wil een PS3 :p
 

Lily

Dead is the new alive.
#44
Niet jou soort muziek?! D: that's a shock. Maar ja dat kan natuurlijk x] Ik vind het elke cent waard hoor *A*



meh, de mijne ligt ergens te rotten >_>
 

-lexus-

Visions of Hell
#45
Lol, op het moment dat ze massaal EBM en Industrial gaan spelen op de groote festivals, dan sta ik als eerste in de rij voor een kaartje. Maar voor die tijd niet.



Ik heb al een Xbox, maar ik wil Final Fantasy 9 weer spelen en daar heb ik een Playstation voor nodig :p
 

Lily

Dead is the new alive.
#46
Ohhh Je bedoelt Angelspit, Nine Inch Nails, Marilyn Manson, MSI en dat soort bands? Ik luister af en toe ook wel Industrial maar liever gothic/industrial zoals Emilie Autumn<3 Een vriendin probeerde me een MSI fan te maken maar na een aantal nummer vond ik de lol er vanaf gaan xD



FF9!! <3 lolol Ik heb nog FF8 voor mijn psp ;D
 

-lexus-

Visions of Hell
#47
[quote name='Lily']Ohhh Je bedoelt Angelspit, Nine Inch Nails, Marilyn Manson, MSI en dat soort bands? Ik luister af en toe ook wel Industrial maar liever gothic/industrial zoals Emilie Autumn<3 Een vriendin probeerde me een MSI fan te maken maar na een aantal nummer vond ik de lol er vanaf gaan xD



FF9!! <3 lolol Ik heb nog FF8 voor mijn psp ;D[/QUOTE]

Meer het gene dat je krijgt als je Industrial mixt met EBM. Dus Aggrotech en Powernoise of hoe ze het ook noemen. Denk aan CombiChrist, Suicide Commando, Reaper, Nachtmahr, Grendel (toen ze nog niet bagger waren), Soman, Phosgore, SAM, Uberbyte, etc. Als die namen je iets zeggen :p



En FF9 blijft een van mijn favoriete games. Wat denk ik wel blijkt uit het feit dat ik een PS3 wil voornamelijk voor dat spel.
 

Lily

Dead is the new alive.
#48
Een aantal klinken wel bekend maar ik zou niet weten wat voor muziek het eigk is x]



Dat is voor mij toch egt wel de PoP series lolol ... Ik moet FF13 zelfs nog uitspelen. al voor hoelang datie uit is x]
 

-lexus-

Visions of Hell
#49
Meh, ik vind ook alleen maar FF9 leuk. De rest intereseert me ook verder voor geen bal. Mijn favoriete serie is Mass Effect. Beste verhaal, prachtige animaties, zeer meeslepende personages. Ahhhhh <3



Also, [YOUTUBE]_TdiLBYS8JQ[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]79J2z1TgtBE[/YOUTUBE]

Dit soort muziek trekt mij naar een festival :)
 

Lily

Dead is the new alive.
#50
Hahah~ Ik vind FF games meer een soort interactieve film dan een spel xD

never played Mass effect before so wouldnt really know~ Portal 2 had ook echt geweldige dialogen <3



Kan helaas de videos niet bekijken. Er is iets mis met mijn laptop en ik kan op bepaalde sites (zoals Youtube) niet meer komen ._.
 

-lexus-

Visions of Hell
#51
[quote name='Lily']Hahah~ Ik vind FF games meer een soort interactieve film dan een spel xD

never played Mass effect before so wouldnt really know~ Portal 2 had ook echt geweldige dialogen <3



Kan helaas de videos niet bekijken. Er is iets mis met mijn laptop en ik kan op bepaalde sites (zoals Youtube) niet meer komen ._.[/QUOTE]

Mass Effect is nog veel meer een interactieve film dan FF. Zeker het dialoog systeem is geweldig wat dat betreft. En ja, Portal 2 was geweldig. Ik heb het afgelopen zaterdag uitgespeeld :p Nu nog een keer coop doen met iemand.



Ah, das jammer. Nja, miss een andere keer :p
 

HappyNisa

Super Moderator
Staff member
#58
Nee weet je >.> ik kreeg er pas over te horen toen te visite er over begon te prate >.< zo ongeveer 3 uur na de tijd dat we zouden vergaan ^^"





aah peep ik moet gaan omijn god ik ben bijna te laat voor mijn examen O_O omijngod ik ben de tijd vergeten D:
 

-lexus-

Visions of Hell
#59
[quote name='HappyNisa']Nee weet je >.> ik kreeg er pas over te horen toen te visite er over begon te prate >.< zo ongeveer 3 uur na de tijd dat we zouden vergaan ^^"





aah peep ik moet gaan omijn god ik ben bijna te laat voor mijn examen O_O omijngod ik ben de tijd vergeten D:[/QUOTE]

O.O



gogogogogo!
 

HappyNisa

Super Moderator
Staff member
#60
ahaha Ik heb het gehaald 8D op tijd!! Ik racete naar binnen en ik zat net toen ze de toetsen gingen uitdelen lol maakte alleen een van mijn medeleerlingen zo hard lachen dat ze de slappe lach kreeg. Geen idee wat ik deed misschien was het het naar binnen rennen voorbij de leraren zonder its te zeggen maar ik hoorde haar 5 minnuten na de start nog grinniken XD ahah geen idee wat er zo vreselijk grappig was XD

oh en ik heb mijn antwoorden in mijn woordenboek geschreven en ik heb waarschijnlijk iets van een 8-9 ^^ woohoo